W ostatnim roku rynek pokazał jak ważnym kanałem sprzedaży jest delivery. To najprężniej rosnąca gałąź usług. Wraz z wymuszonym po część rozwojem dostaw w gastronomii urosła również branża logistyczna. Pojawiło się na rynku wiele firm (często franczyzowych) oferujących restauracjom outsource dostaw ich produktów do klientów. Ze względu na potrzebę chwili wielu z restauratorów nie działających dotychczas „w dostawie” będąc zmuszonym do uruchomienia tego kanału sprzedaży, zdecydowało się na podjęcie współpracy w zakresie dostaw.
Należy pamiętać jednak, że głównym zadaniem dostawcy firm zewnętrznych jest realizacja zleceń – przewiezienie produktu z punktu A do punktu B. Jeśli poważnie podchodzisz do tematu dostaw, powinieneś traktować dostawcę jak „kelnera na wyjeździe”. Pracownik ten jest w czasach pandemii bardzo często jedyną żywą wizytówką Twojej restauracji. Zadbaj o jego wygląd, maniery i odpowiednie wyposażenie. Dobra torba termiczna, sprawny pojazd oraz odpowiednie narzędzia do zarządzania zostaną docenione przez klientów Twojej restauracji.
Warto bliżej przyjrzeć się ofercie www.smartdeliverytrack.com