fbpx

Usługi informatyczne

WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA S4H

Specjalizujemy się we wdrożeniach oprogramowania S4H. Realizujemy zarówno proste instalacje jednostanowiskowe, jak i sieciowe z obsługą licznych urządzeń zewnętrznych. Znana jest nam również tematyka wdrożeń hotelowych. Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie – zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami inwestora. Realizujemy najróżniejsze, uzgodnione wcześniej scenariusze. Chętnie dzielimy się wieloletnim doświadczeniem zdobytym podczas różnorodnych wdrożeń.

Zapraszamy do kontaktu.

 

SZKOLENIA Z OPROGRAMOWANIA GASTRONOMICZNEGO

PROPOZYCJA SZKOLEŃ INDYWIDUALNYCH I GRUPOWYCH

Wdrożenie oprogramowania często realizowane jest w przeddzień uruchomienia biznesu. W tym czasie inwestor ma wiele na głowie i niekoniecznie może poświęcić wystarczająco dużo czasu i uwagi na naukę korzystania z nowego narzędzia. Kiedy kurz opadnie okazuje się, że wiedza przekazana podczas wdrożenia gdzieś uleciała. Pomoc autorów oprogramowania (F1) to często lektura nie do przebrnięcia. W takich okolicznościach warto pomyśleć o dodatkowym szkoleniu.

Szkolenie takie może być również konieczne ze względu na rotację pracowników, chęć wdrożenia nowych funkcjonalności lub próbę skorygowania błędnych przyzwyczajeń i nawyków.

Szkolenia mogą być realizowane stacjonarnie lub zdalnie, w formule „jeden na jeden” lub w grupie do 10 osób.

Zapraszamy do kontaktu.

SZKOLENIA DOFINANSOWANE BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH (PARP)

Dla przedsiębiorców chcących skorzystać z pomocy de minimis, mamy przygotowaną ofertę szkoleń, które w minimalnym stopniu obciążają budżet firmy. Procedura rejestracji jest łatwa do przeprowadzenia, a decyzja o przyznaniu dofinansowania szybka. Szkolenia te przeprowadzamy w kooperacji ze znanymi na rynku szkoleniowym firmami: NT Group (www.ntg.pl), Krawat i Muszka (www.krawatimuszka.pl) oraz REVO Szkolenia (www.revoszkolenia.pl). Na każdym etapie wniosku, firma chcąca przeprowadzić takie szkolenie może liczyć na naszą pomoc.

Szkolenia takie publikowane są na stronach rządowych. Dostępne są okresowo pod adresem: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl Oraz na podstronach poszczególnych, powiatowych urzędów pracy

PROWADZENIE GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ

Prowadzisz  gastronomię – czy liczysz swój biznes? Masz wrażenie, że coś Ci jednak umyka? Chętnie zapytałbyś kogoś ale nie ma kogo? Zapytaj Nas – to nic nie kosztuje.

Zastosowanie nawet najlepszych narzędzi do zarządzania nie gwarantuje sukcesu. Potrzebna jest jeszcze wiedza jak wykorzystać te narzędzia i ludzie, którzy będą świadomie rejestrowali niezbędne dane.

“Gospodarka magazynowa? A na co to komu? Przecież to trudne i czasochłonne…”

„Ja mam wszystko pod kontrolą…”

Często spotykamy się z takim właśnie podejściem Czy tak faktycznie jest? Czy liczysz swój biznes? A gdybyś mógł zlecić prowadzenie tej gospodarki magazynowej komuś zaufanemu i niezależnemu?

Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie – w oparciu o oprogramowanie i receptury na których pracuje Twoja restauracja poprowadzimy dla Ciebie skrupulatną gospodarkę magazynową opartą wyłącznie na dokumentach.

Co zyskujesz dzięki temu?

Czas – Ty zajmujesz się marketingiem i pozyskiwaniem nowych klientów, my natomiast  zajmujemy się wprowadzaniem na stan magazynowy poszczególnych towarów, rejestracją dokumentów strat, produkcji, rozchodów i przeprowadzeniem rozliczenia inwentaryzacji

Rzetelną informację – jesteśmy audytorem zewnętrznym. Ile razy to przerabialiśmy – manager lokalu przebywając w nim codziennie przymyka oko na różne zdarzenia w lokalu. W efekcie woli przedstawić nieprawdziwy obraz niż narazić się na konsekwencje płynące z nienależytego wykonywania swoich obowiązków.

 

MODERNIZACJA ZASTANEJ INFRASTRUKTURY

podejście budżetowe

Pomagamy w doborze i modernizacji sprzętu elektronicznego wykorzystywanego do prowadzenia działalności. Modernizujemy sieci, przywracamy do życia sprzęt komputerowy i wymieniamy niezbędne elementy na nowe, tak aby środowisko pracy było stabilne, przewidywalne i zapewniało poziom bezpieczeństwa pozwalający na ciągłość funkcjonowania biznesu.

Każdy przypadek jest inny – gwarantujemy indywidualne podejście do tematu.

 

USŁUGI INFORMATYCZNE

Praca zdalna/Home office

Jeśli aktualna sytuacja zmusza Cię do pozostania w domu i pracy zdalnej, a komputer na którym miałeś wszystko został w biurze, lub brakuje Ci dostępu do zasobów firmowych, a skrzynka mailowa okazuje się niewystarczająca. Świetnie trafiłeś! Za pomocą kilku prostych i tanich rozwiązań sprawimy, że Twoja praca zdalna będzie możliwa, przyjemna i efektywna.

Praca zdalna (zwana również home office) jest wspaniałym rozwiązaniem dla wielu zawodów kreatywnych lub wymagających ciszy i skupienia. Z zalet freelancingu korzysta coraz więcej osób: obowiązki grafika, programisty, czy handlowca mogą być z powodzeniem wykonywane w zaciszu własnego domu. Na ten model pracy coraz częściej decydują się również managerowie, którzy zarządzają swoją grupą pracowników wykorzystując do tego celu oprogramowanie chmurowe.

Obecne na rynku narzędzia biznesowe upraszczają wykonywanie obowiązków i umożliwiają swobodny przepływ informacji, a szerokopasmowy i powszechny dostęp do sieci Internet jedynie przyspiesza ten przepływ . Era chmurowych rozwiązań pozwala na wymianę komunikatów w czasie rzeczywistym, przez co synchronizacja pracownika zdanego z klientem lub współpracownikiem może następować natychmiastowo. Nadchodzi czas wolnych strzelców, którzy mogą kontaktować się ze światem i dzielić swoją pracą za jednym kliknięciem myszki.

Pracownicy zdalni oraz przedsiębiorcy, którzy chcą bezstresowo i wydajnie pracować, powinni rozważnie dobierać aplikacje pozwalające na szybkie przesyłanie i dzielenie się danymi. Poniżej prezentujemy  kilka  bardzo pomocnych narzędzi, które warto wykorzystywać podczas wykonywania swoich obowiązków. Sami w codziennej pracy wykorzystujemy  te często bezpłatne, opensource-owe programy umożliwiające bezpieczną i wygodną pracę z domu.

 

Microsoft: pakiet Office 365 w pracy zdalnej

 

Office 365 to pakiet narzędzi biurowych, działający w środowisku chmurowym. To idealna opcja dla osób, które pracują w ramach home office i chcą mieć dobry kontakt ze swoimi przełożonymi i współpracownikami. Dzięki rozwiązaniom chmurowym nie musisz instalować pakietu (programy są otwierane bezpośrednio przez przeglądarkę internetową i łączą się z aplikacjami znajdującymi się na serwerach Microsoftu). Daje to możliwość współpracy z dowolnego zakątka świata.

Jakie korzyści da Ci wdrożenie pakietu Office 365?

  • Przechowywanie plików w chmurze.

Dokumenty znajdują się w chmurze OneDrive, skąd w wygodny i bezpieczny sposób mogą być pobierane przez Twoich współpracowników lub klientów.

  • Bezpieczeństwo Twoich danych.

Pliki przechowywane w ramach pakietu Office 365 są chronione przez oprogramowanie antyspamowe i antywirusowe. Zabezpieczenia są regularnie aktualizowane.

  • Sprawna komunikacja.

Office 365 w ramach pakietu zapewnia dostęp do aplikacji Teams, czyli komunikatora umożliwiającego rozmowę przez chat lub połączenie video.

  • Praca nad jednym projektem w kilka osób.

W pakiecie Office 365 możesz w łatwy sposób udostępnić duże pliki z każdego miejsca na świecie. Wystarczy wysłać link do dokumentu w Wordzie, Excelu lub PowerPoincie do swojego współpracownika, aby mógł pracować nad tym samym projektem razem z Tobą.

  • Łatwe planowanie

W pakiecie Office 365 znajdziesz aplikację Planner, za pomocą której możesz zaplanować pracę swoją oraz swoich pracowników.

  • Działanie na różnych narzędziach.

Korzystając z pakietu Office 365 możesz na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie lub telefonie z dowolnym oprogramowaniem: Windows, iOS lub Android.

  • Licencja, pozwalająca na korzystanie z pakietu na 5 urządzeniach.
    Office 365 licencjonowany jest na użytkownika, ale z jednej licencji można korzystać nawet na 5 różnych urządzeniach. Licencję można przenosić z jednego urządzenia na drugie bez żadnych przeszkód.
  • Prosta instalacja.

Po zakupieniu licencji Office 365 wystarczy pobrać instalator i zainstalować pakiet na wybranym urządzeniu. Nie ma potrzeby korzystania z fizycznych nośników danych.

 

Google Workspace: pakiet dla pracy zdalnej

Liczne grono internautów od lat korzysta z narzędzi Google w celach prywatnych. Poczta Gmail czy Google Drive pozwalają na sprawną korespondencję i przechowywanie prywatnych danych w bezpiecznej przestrzeni. Google pomyślało również o biznesowym zastosowaniu swoich narzędzi – w tym celu powstał G Suite (obecnie Google Workspace), który wspiera przedsiębiorców na wielu płaszczyznach.

Google Workspace może być wystarczającą przestrzenią do pracy dla pracowników na home office i dobrą alternatywą dla tych którzy nie przepadają za Microsoft. Pakiet jest prosty w obsłudze i nie wymaga instalowania poszczególnych modułów z osobna, a możliwość dwustopniowej weryfikacji zapewnia pełne bezpieczeństwo danych. Scentralizowana konsola pozwala na łatwą konfigurację wszystkich ustawień swojego pakietu.

Praca z Google Workspace jest efektywna i pozwala na synchronizację ze współpracownikami, np. jednoczesną edycję tego samego dokumentu przez wiele osób. Stworzone w nim dokumenty mogą być dostępne w trybie online i offline. Dostęp do dokumentów jest wygodny i możliwy z każdego urządzenia połączonego z Internetem, jest to więc idealny pakiet dla mobilnych pracowników. Do pakietu przynależy jeden z najlepszych programów pocztowych Gmail, z bardzo restrykcyjnym filtrem antyspamowym. Kolejnym argumentem za wdrożeniem pakietu Google Workspace jest możliwość zarządzania wszystkimi urządzeniami mobilnymi wykorzystywanymi w firmie w ramach jednej konsoli. Utrata telefonu przez któregoś z pracowników nie jest od teraz jednoznaczna z niebezpieczeństwem nieautoryzowanego dostępu do zasobów firmowych. Urządzenie takie można namierzyć i zdalnie „wyczyścić”.

Google Drive

Google Drive to wirtualny dysk, na którym możesz gromadzić dane swojej firmy. Google zaprojektowało przestrzeń, pozwalającą na bezpieczne przechowywanie różnorakich plików i dokumentów na jego serwerach. Witryna z zawartością może być wyświetlana z dowolnego urządzenia bez konieczności instalowania aplikacji. W razie potrzeby możesz przyznać dostęp do wybranych plików konkretnemu użytkownikowi i swobodnie zarządzać dostępem do zawartości utworzonych tam folderów.

Google Drive umożliwia nadawanie priorytetów umieszczonym w nim danych. Funkcja pozwala na segregowanie danych i szybki dostęp do najważniejszych plików, znajdujących się na dysku.

Google Docs

Dokumenty tekstowe mogą być tworzone i edytowane bezpośrednio z przeglądarki. Nie ma potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania, a każdy z plików może być edytowany w tym samym czasie przez kilka osób.

To doskonałe rozwiązanie dla osób, które pracują nad jednym projektem w zespole rozproszonym lub udostępniają swoją pracę do wglądu klientom. Każdą zmianę wprowadzoną przez współautora zobaczysz w czasie rzeczywistym, a komentarze i czat umożliwią sprawną komunikację. Modyfikacje są automatycznie zapisywane, więc nie musisz się martwić utratą aktualnej wersji dokumentu. Starsze wersje dokumentu są przechowywane bezterminowo i można do nich wrócić w każdej chwili.

Zdalny dostęp do firmowych dokumentów i programów Pod tym hasłem kryje się szereg oprogramowań, które pozwalają na zdalną kontrolę systemu operacyjnego Twojego biurowego komputera przez sieć internetową. To świetne rozwiązanie dla osób, które często korzystają z trybu pracy home office lub pracują w podróży. Możesz go włączyć na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu mobilnym i połączyć się ze swoim komputerem roboczym, dzięki czemu miejsce pracy przestanie Cię ograniczać. Narzędzia takie jak: TeamViewer, AnyDesk, AmmyAdmin, VNC, MSTSC pozwalają na połączenie się ze swoim biurowym komputerem i pracę z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do Internetu, aby dostać się do swoich plików i aplikacji, zainstalowanych na komputerze biurowym. Wymienione narzędzia przeznaczone są dla bardzo różnych podmiotów – od mikro przedsiębiorców i osób prywatnych po przedsiębiorstwa zatrudniające setki pracowników. Nasi specjaliści pomogą w wyborze właściwego rozwiązania i przygotują Twoją infrastrukturę sieciową do pracy zdalnej.

Często, aby zwiększyć bezpieczeństwo pracy zdalnej i uniemożliwić podsłuchiwanie transmisji pomiędzy biurem a domem tworzony jest specjalny kanał VPN. Zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami, którzy fachowo doradzą i dobiorą najlepsze pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym narzędzia w tym zakresie.

Aplikacje do zarządzania projektami:

TeamWork jest chmurową aplikacją webową, dzięki której możesz z łatwością zarządzać projektami w zespole rozproszonym lub planować własne zadania. Jego wdrożenie jest stosunkowo szybkie i proste, a w zespołach do pięciu osób – bezpłatne. Program pozwala na wymianę myśli i pomysłów z innymi osobami, pracę w oparciu o system kartek i tablic projektowych. Umożliwia tworzenie list pomysłów i rzeczy do zrobienia, co jest przydatne podczas wykonywania wieloetapowych projektów i pracy zdalnej. Mimo, że produkt pochodzi z Irlandii stał się on na tyle popularny, że zyskał również wersję polskojęzyczną.

 

Redmine jest to wolne i otwarte oprogramowanie, które można uruchomić na zasobach lokalnych firmy. Służy ono do zarządzania projektami i śledzenia pojawiających się problemów. Umożliwia użytkownikom zarządzanie wieloma projektami i powiązanymi podprojektami w pracy zdalnej i rozproszonej. Zawiera wiki projektowe i fora, śledzenie czasu i elastyczną, opartą na rolach kontrolę dostępu. Udostępniony jest również  kalendarz i diagramy Gantta, aby pomóc w wizualnej reprezentacji projektów i ich terminów. Redmine wykorzystywany jest głównie w produkcji oprogramowania –  integruje się z różnymi systemami kontroli wersji i zawiera przeglądarkę zmian dokonanych pomiędzy wersjami, jednak może być z powodzeniem wykorzystywany przy pracy w trybie home office przez inne branże pracujące projektowo.