Sami na co dzień prowadzimy restaurację, mamy dzięki temu stały kontakt z branżą i pojawiającymi się nowinkami. Wsłuchujemy się w potrzeby, obserwujemy, wyciągamy wnioski i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Tworzymy autorskie rozwiązania zintegrowane z wiodącymi produktami do zarządzania gastronomią. Dzięki nim jesteśmy w stanie dostarczyć dodatkowe funkcjonalności działające komplementarnie w stosunku do posiadanego oprogramowania.
Smart Delivery Track
Salą konsumpcyjną dla Twojej kuchni stało się całe miasto, a kurierzy/kelnerzy są w stanie dotrzeć z zamówieniem pod drzwi każdego klienta?
Sprzedaż w dowozie w wielu restauracjach dorównuje obecnie tej obsługiwanej na “miejscu” i z roku na rok rośnie. Obecna sytuacja pandemiczna znacząco wzmocniła tą tendencję. Deliverka jest super pod warunkiem, że dobrze ją zorganizujemy. Jakość posiłków dostarczanych do klienta to podstawa powodzenia naszego przedsięwzięcia zarówno na miejscu jak i w dowozie. W przypadku dowozów pojawia się jednak jeszcze jeden priorytet – czas dostawy i warunki w jakich przygotowane potrawy są dostarczane do klienta. Tylko jak tym czasem zarządzać? Z pomocą w tym zakresie przychodzi nasza autorska platforma Smart Delivery Track. Napisana dla Androida i dostarczana w komplecie z odpowiednio przygotowanym sprzętem pozwala na stały kontakt pomiędzy obsługą restauracji, a kierowcą/dostawcą. Optymalizujemy trasy, szacujemy czasy dostaw i precyzyjnie informujemy o przewidywanym czasie realizacji zamówienia. Dzięki temu rozwiązaniu będziesz w stanie w każdej chwili określić położenie zamówienia i status jego realizacji. Nowi kierowcy, nie znający miasta dostaną od Ciebie narzędzie pozwalające na sprawne poruszanie się w nieznanym terenie.
Brzmi interesująco? A to nie wszystko! Najważniejsze, że oprogramowanie nasze (w przeciwieństwie do konkurencji) jest w pełni zintegrowane z działającym w restauracji oprogramowaniem sprzedażowym (m.in S4H, X2, PcGastronom, GoPOS, IzzyRest, Moja pizzeria, Dotykacka, Soga, Loyverse, UpMenu, Resthub). Eliminujemy w ten sposób wszelkie pomyłki i straty czasu na przepisywanie zamówień do zewnętrznych serwisów.
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu oraz na stronę projektu gdzie przedstawiamy wszystkie funkcjonalności jakie przygotowaliśmy dla naszych partnerów.
Czytaj więcej na smartdeliverytrack.com
SmartCall
(emulator centrali telefonicznej dla Android)
Każdorazowe pytanie dzwoniącego klienta, o podanie numeru telefonu pozwalającego na jego identyfikację w oprogramowaniu sprzedażowym może być uciążliwe. Inwestycja w profesjonalną centralę telefoniczną w dobie odwrotu od telefonów stacjonarnych nie wydaje się najtrafniejszym rozwiązaniem.
Wychodząc naprzeciw tym z Was, którzy korzystają z telefonów komórkowych do przyjmowania zamówień, opracowaliśmy unikatową aplikację mobilną pracującą na platformie Android, która pozwala na przekazywanie informacji o dzwoniącym numerze bezpośrednio do oprogramowania sprzedażowego. Taki sposób obsługi połączeń przyspiesza proces przyjmowania kolejnych zamówień i eliminuje groźbę pomyłki w numerze telefonu wprowadzanego ręcznie przez obsługę.
Cały proces zamyka się w 4 krokach:
- Dzwoni klient >>
- Numer wyświetlany jest na telefonie z Android >>
- Informacja o dzwoniącym numerze, poprzez sieć wifi przekazywana jest do oprogramowania sprzedażowego >>
- Oprogramowanie po zidentyfikowaniu klienta wyświetla jego podstawowy adres dostawy, naliczony obrót oraz ostatnie zamówienie dla wskazanego numeru telefonu.
Dzięki naszej aplikacji jesteś uniezależniony od warunków oferowanych przez operatora VOIP, możesz swobodnie przenosić numer od jednego do drugiego telekomu, nie tracąc przy tym funkcjonalności identyfikacji klienta dzwoniącego w POS. Aby zwiększyć poziom satysfakcji i profesjonalizmu, zachęcamy do uruchomienia usługi dodatkowej dostarczanej przez Orange. Wirtualna Centrala Orange to nowoczesny system pozwalający na zarządzanie połączeniami w czasie rzeczywistym (ich kolejkowanie i przekierowanie). Połączenia takie ostatecznie trafiają na telefon komórkowy znajdujący się w lokalu wraz z identyfikacją numeru poprzez aplikację SmartCall. Jest to jednocześnie wspaniałe narzędzie marketingowe pozwalające na poinformowanie klienta o aktualnych promocjach w czasie oczekiwania na połączenie z obsługą.
Rozwiązanie takie wdrożyliśmy z powodzeniem np w lokalu Zakalec Ozorków czy Restauracji pod Kogutem Skróciło i uporządkowało to znacząco ruch telefoniczny generujący obrót lokali w dostawie. Zadzwoń pod numer 511 844 100 i przekonaj się jak może wyglądać obsługa z kolejkowaniem połączeń również w Twoim lokalu.
Dożywotnia licencja na aplikację Smart Call to koszt 500 pln netto. Aplikację możemy dostarczyć w postaci licencji do instalacji we własnym zakresie, jak również ze sprzętem mobilnym, usługą wdrożenia i rekonfiguracji sieci wifi. Zapytania o ofertę na Wirtualną Centralę Orange prosimy kierować w formie mailowej (wycena indywidualna, uzależniona od uruchomionych funkcjonalności w ramach samej WCO) .
Zachęcamy do dwutygodniowego bezpłatnego testu aplikacji Smart Call.
Chcesz wiedzieć więcej? Zachęcamy do kontaktu.
Obsługiwane oprogramowania: S4H POS, GASTRO POS Klasyka, Nowe Gastro, Positive.